mandag 9. januar 2012

Jo, det var det vi snakket om... dibbedutter!
Jeg har skjønt at man ikke skal frelses av alle her på jord, og IPadén har ikke tatt helt av for min del-  men det kommer, det kommer. IPhone og MacBook derimot! Mine trofaste følgesvenner! 
Jeg har vært skikkelig laber på bloggefronten i det siste. Wordfeuden startet først sist lørdag, så den kan ikke ta hele skylda... Kanskje har man bare ikke noe å si?
Men, det er jo ikke helt det heller...for i likhet med min venn og helt Frederic, i Leo Lionni´penn og tegning - så samler også jeg ord i hjertet.
Minstemann har et hjerte som er så uendelig stort, og han vet å vise omtanke. Den siste tiden deles det ut presanger, i form av klemmer. Her om dagen under middagen spør jeg etter hva han har gjort i barnehagen: Jeg delte ut mange klemmer! Vil du ha en smaksprøve?

Ord kan være rørende og ord kan være morsomme, sårende, støtende. Ord kan også med fordel lekes med! Jeg elsker ord, og derfor synes jeg det er usedvanlig stilig med Wordfeud. Hva med dere? Jeg har jo notert meg en viss interesse :-)
Og julen da? Var dere plutselig helt ferdig? Jeg kom innmari sent i gang jeg. Er liksom litt på etterskudd med det meste....så adventsstjerna henger, det lille kunstige juletréet står der, nissene, adventsstaken.....og pepperkaker til halv pris.
Og ingen i familien reagerer :-)))
Klem fra Liv, som har fridag i morgen og mange, maaange gjøremål på lista!

3 kommentarer:

  1. Nydelige minstemann. Klart man tar imot smaksprøver. Hekta på wordfeud, ja. Men kjenner jeg bør ta en pause.

    SvarSlett
  2. Her er det WF som tar min ledige tid, men utrolig morsomt;)..men deilig at spillene bare ligger der, så ingen grunn til panikk:O))..selv om det i stunder kan virke slik;)
    Nyt fridagen!! klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Tar ingen sjanser på spill, dessverre. jeg gjemmer dem til gamlehjemmet! Ellers ville jeg ikke fått gjort noe annet, er jeg redd. Hjemme hos meg henger julen igjen. Til og med juletreet står litt forkomment i et hjørne ...
    God nytt år!

    SvarSlett