tirsdag 1. november 2011

Puh...!

Mye i hodet... kan være bra.
Men det er skikkelig moro når alle disse tankene og idéene blir kanalisert ut på et lerret!
Jeg har fått såpass kontroll på rote/malerommet at jeg kan fote meg, og nå er det bare moroa som gjenstår.
Så til helgen skal det drysse søte engler, Lucia-frøkener og noen skikkelig mugne nissefanter i Westernbyen. 
Nei, jeg må hoppe ned en etasje og sjekke om malingen har tørket....
Klem fra LIV
Og så over til dagens spørsmål: Jeg får ikke til å skifte header, legge inn bilder på bloggen, fordi jeg har overskredet et eller annet.... Hmrf..!
Ja, ja lille gretne, grønne fugl får bo hos meg litt til. Nå er det snart Jul og tid for Julenek :-))

7 kommentarer:

  1. Kos deg masse på malerommet i dag, og lykke til i helgen!
    Skulle gjerne vært der selv, men bor dessverre alt for langt unna.

    klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Begynn og skriv innleggene i Windows Live Writer, da tar du ikke plass på blogger..kan lastes ned gratis;)
    Kos dæ;)

    SvarSlett
  3. Kan man överskrida antal inlägg???

    /Tantaluran

    SvarSlett
  4. Hei flotte bilder som vanlig .
    og jeg henger meg på tantaluran.
    lykke til med markedet,klemmer hege

    SvarSlett
  5. Den var vrien... Har desverre ikke noen gode råd her... Lykke til ihvertfall!

    SvarSlett
  6. Kjære liv...vær så snill å si ifra om du skal lage og selge de flotte krusene dine på nett igjen! Jeg har fremdeles grusomt lyst på ett!!! Selger du bilder på nett? For oss som bor litt langt unna Løa...;-)

    SvarSlett
  7. Heia kjære du:)

    Du har sikkert overskredet grensen som ligger i albumet til bloggen. Jeg var der allerede i fjor høst da jeg lastet opp alle bildene i originalstørrelsen. For det tok plass!!! Jeg kjøpte mer lagringsplass for en slikk og ingenting. Jeg har aldri hørt om noen som har lastet opp bilder i Windows Live Writer, men jeg vet at enkelte bruker andre nettalbum enn Picasa som er google sitt.

    Lykke til i alle fall, og lykke til så masse med markedet. Like lei meg denne gangen, for at det er så langt unna:( Og mugne nissefanter hørtes helt fantastisk herlig ut:D
    God klem Liv,
    Hanne:)

    SvarSlett