lørdag 19. november 2011

Litt flittig, på en måde....

I dag har Prinsesse Elin og jeg hatt en deilig rusletur i heimbygda, fint det, med slike rusleturer.
Første stopp var Flittige Fruer, og du snakker om FLITTIGE damer! 
Det var bare så mye fint! Jeg lot meg begeistre uten hemninger. Kom hjem med en hel mengde presanger. Å, så moro..... helt til jeg kom på at vi bare gir til barna.... 
..og barna i min omkrets er glad i LEGO, sminke, og øh....spill?
NÅ har ihvertfall jeg kjøpt lysposer, telysposer, og slikt.....
Men den gode nyheten er at telysposen passer perfekt til en DO-rull!
Tenk deg så stilig det er å være 14 år, og reise på leir...og ut av sekken kommer det en lekker pose med intim-tørk papir :-) DET kaller jeg kul gave!

Helt ærlig...
Jeg beholder det meste selv, og prøver igjen.. for det er jo bare så mye fint!
De har åpent i morgen også, vet du :-) VEL VERDT ET BESØK ELLER TO!

Klem fra LIV, som glemte å skrive om 2. og 3. julemesse-stoppestedene våre.  Ja, ja ....Nå er det "lukke øynene og smak noe rart-leken"!

2 kommentarer:

  1. Tuusen takk, Liv, for fine ord! Og takk for koselig besøk i dag! Praktisk med ting som kan nyttes til mye - ikke minst dorull ;) Hilsen fra Flittig Fru Inger (som har problemer med å legge igjen kommentarer fra blogger-konto)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det gjeld å sjå ny bruk av ting. Likte den dorullposetanken din. :)

    Ønskjer deg ein fin dag vidare.

    SvarSlett