mandag 7. november 2011

Fly me to the moon!

En fantastisk helg er over. I går var det Julemarked for alle pengene. Enormt mange folk, fra fjern og nær.... Det kom unge og gamle, kvinner og menn. Noen med stokk, andre med bæremeis. Pinnekjøttduften kjentes over hele byen, og vi var glade! Bilder dukker kanskje opp etterhvert, ble lite tid til fotogtafering gitt... Hadde ikke tid før... og underveis hadde jeg ihvertfall ikke tid. Og når mørket senket seg så var det så godt som tomt.
Men bare så det er sagt: Utrolig mange og kjekke folk!
Jeg tror nesten det må gjentas :-)
Nå skal jeg rett og slett sitte, og nyte stillheten. Elsker det 
Vi snakkes. Klem fra LIV

5 kommentarer:

  1. Flott at det hele ble vellykket! Skulle i grunnen bare mangle, og jammen er det dumt at det julemarkedet ligger LITT langt fra dalstroka innafor.
    Ser ut til at du er kommet helskinnet fra arrangementet også, bare litt hoven i beina kanskje? Tøflene vitner i alle fall om det. En stund siden du vasket håret også? Du får sikkert tid til en tur i dusjen etter at tradelutten er spilt og sunget og den siste ølskvetten drukket. Slapp av med måte! *S* - Liv

    SvarSlett
  2. Som du kose dæ;)).. og det skjønner jeg godt ettet ei hektisk og trivelig helg!

    SvarSlett
  3. Så gøy! Alltid kjekt når noe man har planlagt lenge og gleda seg til blir vellykka.

    SvarSlett
  4. Det er gøy når man legger mye jobb og så får god respons, glad på dine vegne:)
    Og pinnekjøttduft får meg i godt humør uansett setting så det må ha vært en flott prikk over i-en.

    god pust i bakken kjære du,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett