søndag 14. august 2011

Våken nå???? Hæææ?

Søndag morgen, og hvem er våken? Jepsi Pepsi, det er Liv. Det er rart med de helgene: Er og blir en energibunt! He he :-) 
Sannheten er at jeg har sovet dårlig. Lillegutt klarte på uforklarlig vis å ødelegge hånden sin i går, midt i snop spisingen. Han skulle bare leke bittelitt, og ...? Nei, moralen er å holde seg til snopet, bli tung i sessen og bli der du er! Natten har derfor blitt stykkvis og delt med skifte av frosne kluter og isspising. Så får vi se da, om det må røntgen stråler til....Det vil helst gå godt!
Jeg fikk ikke lest og kikket på fjernsyn slik som planlagt, MEN dere må sjekke ut Tacky Postcards. Det er en egen side på Facebook. Og bildene de har samlet sammen er DIGG! Postkortene er skikkelig TACKY! Og jeg elsker det. Damen under for eksempel illustrerer jo alt. Det er jo meg i et nøtteskall!
Svever lett omkring med et lystig smil, der hun passer på at alle har det bra, og sørger for at ingen tråkkes på tærne. Så hvis dere vil ha en god latter, trekke på smilebåndet eller ihvertfall ha en idé til tidtrøyte....klikk på linken Tacky Postcards. Dette tipset er min give away til dere i dag! 

Alle sover, og jeg kunne ha laget innlegg på innlegg... men nå skal jeg heller legge bånd på meg, og overlate dere til velsmakende næringsrike frokostbord. 
So long, my friends! 
Klem fra LIV

4 kommentarer:

  1. God morgen du, stakkars liten som har vondt i handa si. Håper det går bra.

    Du får kvile middag, siden natta har vert søvnløs.

    Nå er straks frokosten klar her.

    Ha ein fin søndag! Klem,

    SvarSlett
  2. God morgen! Ødelegge hånda i godterispisinga, hmmm. Her våkna jeg av en Lillebøll på 3 som lurte på om hun kunne få en våtserviett til å tørke opp tisset som hadde lekki fra bleia. Stakkar liten, høres jo helt forsømt ut!

    SvarSlett
  3. Ikke så mye velsmakende frokostbord her, men takk for kult tips. God bedring til hånda og dens eier.

    SvarSlett
  4. God bedring til han med hånda. Heftige greier dette med godterispising...;-)

    Jeg har fortapt meg i Tacky Postcards, og måtte bare tilbake til deg og si takk før jeg rusler tilbake til postkortene.

    Ha en deilig søndag Liv,
    og lykke til, til Lillegutt og hånden.
    Klem fra Hanne

    SvarSlett