torsdag 19. mai 2011

Nå er det ikke lenge igjen...!

10 juni....... det er ikke langt unna!
Da inviterer Snuskebassa til Utstillingsåpning i regi av Helgå-generalen.
Det blir bare så kjekt! 
Omgangskretsen min er som dere kjenner til "halve" blogglandia, så om du vil slå to fluer i en smekk..... En kulturell aften og bloggtreff.... 
VELKOMMEN!
General Forsamling (visesanger fra Hå)
Vidar Furholt (visesanger)
Kjell Inge Reianes (visesanger)
Steel `n Pole (blues fra Jæren) 

Jeg har opplevd 75% av artistene, og de er bare råbra! 
Gildet koster 150,-  og det blir anledning til å få kjøpe både mat og drikke :-))
Klem fra LIV

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Skulle ønske jeg bodde litt nærmere!

    SvarSlett
  2. Skulle ønske jeg kunne være der, men jeg er fortsatt litt for langt unna...
    Masse lykke til i alle fall:)

    (og du; sjefsengelen altså;-)
    klem Hanne

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Jeg ble så glad når jeg oppdaget bloggen din! jeg legger deg til på min liste og følger deg videre. Dette er et friskt pust i en bloggverden full av hvite mugger og tildadukker :o)

    SvarSlett