onsdag 9. mars 2011

Tja....?

Da var klokken etter 17(pluss litt til), og internett-tilgangen i boks.
Det er utrolig koselig å besøke besteforeldre, selv om vi har litt startvansker med leggingen. 
Et kjapt innlegg her, mens et av barna forsøker å sovne under spisestuebordet....
Håper forsøket blir kortvarig, for jeg trenger en sterk kar til å bære sekken i Dyreparken i morgen.
Jeg tok med meg litt svart sytråd.....Sjekk ut kvaliteten på de stingene!
Min mor, som har gått husmorskolen, var mest interessert i hardangersømmen litt høyere opp på putevaret. Nei, jeg har ikke laget hardangersøm. 
Går det bra med dere?
Jeg er så kilen mellom ørene, mon tro om jeg pønsker på noe?
Tenk om jeg om kort tid reiser meg, slår ut med armene og roper: Eureka!
DET hadde vært FANTASTISK!
Jeg skal selvsagt informere om det når det skjer! :-))
Klem fra LIV

4 kommentarer:

  1. SELVFØLGELIG pønsker du på noe...hva hadde Snuskebassa vært uten et hode full av spillopper????

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. det går bra ja, takk som spør.

    SvarSlett
  3. Fantastisk, nesten som jeg skulle gjort det selv:) Kos deg på sørlandet selv om været ikke er topp-
    klem fra marilyn

    SvarSlett