tirsdag 1. mars 2011

På lys skal godtfolk kjennes...

Lys i friske fine farger. Jeg får nesten en litt crisp følelse :-)
Dette innlegget er litt interiørbloggete.... jeg må kjøre inn noen slike innlegg en gang i blant. Dette for å beholde plassen i NIB(Norske Interiør Bloggere). Jeg får stadig krasse e-poster der de påstår at jeg er på vei til å miste medlemskapet i NIB, grunnet stor andel vissvas. De oppfordrer meg samtidig til å søke plass i NIB. Liksom! Å, du kjenner ikke til denne foreningen? Norges Impulsive Bloggere.
Nei, helt ærlig, jeg har hatt fri i dag, og kom over både stemorsblomster og stearinlys. Og en blir så munter av slikt. På en måde....
OK, klarer ikke å holde meg:
Lillegutt (5) er på badet, det er morgen og alle skal av sted. Eller dvs ikke meg for jeg kom på at jeg hadde fri i dag. Jeg viser ham en Snuskebasse-t-skjorte, og spør om han vil ha den på. 
"Er den KUL?"
"Storebroren din synes den er KUL!" (red.anm arvegods)
 "........hmm (tenkepause) Jeg tror han tar feil!"
"Men mamma er i hvertfall KUL!", sier jeg.
"Neeei... du er IKKE KUL, men jeg liker deg for det om!"
Skjønnasen! (hjerte)
For den kommentaren har han nå gjort seg fortjent til vafler med rosiner i(!), han ville lage mange, for det er en helt ny variant, som ganske sikkert blir en stor suksess. De er i tillegg pyntet med strøssel og krem. 
Klem fra LIV, som er mor til verdens beste unger. 

8 kommentarer:

  1. Hehe! Paktfullt! Barn er så ekte i sine kommentarer! Rett ut! Klems Ida

    SvarSlett
  2. Hehe...herlig!
    Hold deg til denne typen blogging du, myyyye gøyere enn NIB!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Du er nok en kuul mor også, tror jeg, men de har ikke oppdaget det ennå:O)
    Impulsive bloggere er morsomme, så vær der du er;O)
    klem frameg;)

    SvarSlett
  4. Norges impulsive bloggere. He,he den er eg med på:0

    SvarSlett
  5. aha! er det det det betyr (oj, det ble jammmen mange det'er!)-NIB

    SvarSlett
  6. Hm, husker da jeg fikk beskjed om at jeg ikke var kul lenger... Men jeg ER den beste mamman de har, det sier i alle fall A;-)

    Kos dere med lys og vafler, her har det også gått i vafler, dog uten rosiner og heller ei pyntet med krem og strøssel. Men det tror jeg jammen vi må prøve.

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  7. Vil ikke ha innblanding fra den første NIB'en!
    Vaffel med strøssel og krem... må bli en klar vinner i selskap :-)

    SvarSlett
  8. Interiør bloggere ja, me de skriver jo også om hverdag, livet og ongan...så det blir jo detsamme som at du slenger inn et par lys og stemorsblomst i ny og ne!!

    Klem Anna

    SvarSlett