torsdag 10. februar 2011

Se skriften......

Lys i pastellfarger, pent fat....Legg ut bildet, si noe pent, og klapp igjen.
Den gang ei....
For helt uten forvarsel begynner Snuskehøna å tenke...
Ikke så avansert denne gangen.....men dog :-)
Hvor ble det av skriften på ovnene?
Det er liksom litt stilig da, med et fancy ordspråk i det gamle støpejernet.
Hadde det vært en idé til de oljefylte ovnene?
Det kunne jo vært slik at når du så rett på: Nothing!
Delvis fra høyre-siden: Et budskap...
Fra ventst...... Glem det. Gidder ikke tenke tanken ut engang.
Her er et flott ordspråk fra nettet.
Har du en favoritt-ovn-inskripsjon?
         "DA KLANG DER DURER  DA BLEV DER EN STØI
          AF BJELDER OG RINGLENDE RIDETØI

           NU VAR DET NÆR-DET KOM OVER HEIEN
           DER HØRTES ET SKRIK : DET ER ÅSGAARDSREIEN"

Er man avla frem av ei Snuskebasse, må man ta konsekvensene. Vi Snuskefolk liker å leke spøkelser! I bakgrunnen ser du skapet på plass :-)
Litt spooky, men ikke verre enn at vi overlever... 
Har DU et møbel med "sjel"? 
Klem fra LIV

7 kommentarer:

  1. Stolen jeg sitter i...den er formet etter bakenden, for å si det pent, hehe..
    Hva med "det er mye god mat i godt drikke"....Det hadde vi på det gamle kjøkkenskapet i det gamle hjemmet vårt ;-)

    Nå skal vi på data-jakt! Ønsk meg lykke til da...

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hva med "en god latter forlenger livet"??
    Jeg ler ihvertfall, og kommer til å bli stygg-gammel:O)

    SvarSlett
  3. Mamma hadde en gang i verden en ... herlighet hva heter det igjen, en sånn som man legger på bordet for å beskytte mot varmen fra grytene... BLACKOUT! Uansett, på en sånn sto det: Her er rent nok til å beholde helsen, men rot nok til å beholde lykken. Det er den dag i dag mitt husmor-motto!!!

    SvarSlett
  4. Utrolig tøft Snuskespøkelse!!! En litt "åndelig" gjeng dere;-) Og der er skapet også ja, utrolig vakkert skap!
    Jeg har ingen møbler med sjel, men vi har et "gamle-hus" med mye sjelfylt og en pappa som samler på de mest utrolige gjenstander og møbler - alle med sin egen historie. Men jeg har tre bilder og to kopper med sjel og en helt spesiell historie;-)
    (den "Knerten signaturen" laga jeg som Brush i PS, var utrolig gøy å få det til:-)

    SvarSlett
  5. Og så skulle det stå at du måtte ha en fin kveld og så skulle kommentaren være signert med en *klem*. Tror det spøkelset over fjernet det...
    (Ser forresten kommentaren min var svært "utrolig";-)
    Klem;-)

    SvarSlett
  6. På ovnen vår står det : "Eg grev ned min eld, seint om kveld, når dagen er slutt, gud gje min eld alder sloknar ut" Kjempeflott skap, foresten :)

    Mvh Marina :)

    SvarSlett