fredag 28. januar 2011

Gratulerer til Prinsessa vår!


Det er jo bare flott! Min gode venninne Elin har nå 1 million besøkende på bloggen sin! Skikkelig bra! Gratulerer så mye :-)

SÅ MANGE HAR BESØKT BLOGGEN MIN SIDEN APRIL 2008...

free hit counter  

Prinsesse Elin




Jeg traff Elin for ...skal vi se, et par år siden? Vi kom raskt i gang med diverse prosjekter, som Løe-utstilling, "sykehus-prosjekt" (bildet over ) og diverse små sprell! Hun er bare det mest levende menneske dere kan tenke. Alltid positiv og (nå skulle jeg til å skrive lettlivet, men det blir liksom litt feil) energisk. Hun er liksom ikke vanskelig å be når det gjelder å kle seg ut og annet fjas ;-)
Elins flotte blogg inspirerte meg, og jeg begynte med litt skap-blogging. Og som dere vet der ute i det ganske land: En blir liksom litt hekta!
Blogging er jo dagbok (selektiv sådan) og brevvenner i et. 
Kan vi ikke bare si det slik: VI snakkes!
Neste uke skal jeg lage en liten spesialkolleksjon med Snuskebasser.... Elin skal få noen til en jubileumsgive away. Hun fortjener det, synes dere ikke?
Så da må det vel bli noen søte små med krona på snei :-)
Klem fra LIV

8 kommentarer:

  1. Gratulerer til Elin for så mange besøkende :-)) Moro!!

    Jo, en blir hektet på denne bloggingen. Men det er jo også en herlig måte å få ut ting på da..er jo selvfølgelig ikke alt en deler, selv om det kan virke slik noen ganger ;-)

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til Elin!! Hun var faktisk en av de første bloggene jeg leste fast før jeg selv begynte å blogge. Og så var det der jeg fant veien inn til deg:)
    Og man blir helt klart hekta på blogging, i alle fall så har jeg blitt det.
    Ha en fin fredag Liv, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei Liv..

    Så flott innlegg av deg:)))
    Elin er virkelig et energi bombe de lux...
    Blir alltid glad av å prate med henne:)))

    Så flott at du sponser jubileumet hennes:))

    Ha en fin helg.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Gratulerer til henne med utrolige
    1 mill. besøk,blir nok lenge til
    jeg får det;)uhu. Hun har en flott
    blogg,inspirerende og kreativ. :)
    God helg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. OMG et mega bilde av meg du hadde funnet der ja.
    Du er bare så god. Beste venn ever.Takk for vakre ord...suger det til meg.
    Jeg er så himla stolt av deg Liv.

    Beste Liv:)

    Elin:)

    SvarSlett
  6. Kanonkule briller:), gratulerer til elin:).

    Har ikke vært så lenge i denne bloggeverden men er helt hekta, er så utrolig mange flotte, kjekke og kreaktive bloggere:).

    Ha en fin fredag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. SV: Vi holder faktisk på med fornying av h.st. akkurat nå, og jeg er glad jeg har papirene fra tidligere slik at jeg kan se hva jeg gjorde sist;-)Jeg husker selv hvor vanskelig det var å finne ut hvor man skulle begynne og hvem man skulle kontakte, så om jeg kan være til hjelp så er jeg glad for det:)Du har mailen min så om det er noe du ønsker å spørre om må du bare gjøre det.
    Ha en super-duper helg du også, her blåser det opp så vi skal ut og redde møblene på verandaen!
    Klem fra meg:o)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til Elin!! :) Kjekke blogger dere har begge to! Masse lykke til videre!

    Hilsen Mari

    SvarSlett