onsdag 22. desember 2010

Gøyere enn dette blir det IKKE!!

NISSSEREDIGERINGSMASKINEN ...er dagens opptur!
Du kan si hva du vil om keitete IT innsikt, men dette ga meg mestringsopplevelse(r). Knakende moro er det, nesten så jeg glemmer at det er på høy tid å finne ut om jeg har klart å finne julegaver til alle, eller om det er sant hva jeg mistenker...At min førstefødte med de tydelig uttalte ønskene har fått hele potten. Jeg tror regelrett gutten har manipulert/hypnotisert meg! Hver gang jeg går forbi en butikkhylle, så tenker jeg: Å, var det ikke nettopp dette Smartingen ønsket seg?
Så nå er kjelleren full av ting som er av stor interesse for et barn i tidlig skolealder.
Hmmm....
Hvilket system bruker dere?
"Hiv det opp i lufta og se hvor det lander hen!!", som min far vil si??
Klem fra LIV

9 kommentarer:

  1. Så det er det som menes med "julens magi". Barn får plutselig evnen til å hypnotisere voksne... Makes sense når jeg tenker meg om;-) Det er nok den som er TYDELIGST som får det man ønsker seg. Jeg har lett i mange år etter "snille barn og fred på jord" men ingen butikker fører visst det lenger.
    Ha en fin pittelille julaften, klem fra meg

    SvarSlett
  2. Mine barn er voksne og snille, for det ønsket jeg meg til jul hvert år:DDD Jeg bruker det redigeringsprogrammet som er på min Mac, veldig enkelt. Skal kjøpe meg et større, bedre og nyere på nyåret. Sannsynligvis fortsatt Mac. Forresten den nissen minner meg på bikkja mi:DDDD En wheatten terrier:DDD Gledelig jul. Klemz

    SvarSlett
  3. Mestringsopplevelse e VIKTIG! ;o)
    Flink du e!
    Ein av bloggene eg blir direkte lei meg for at eg ikkje har fått fulgt heilt med på i denna travelheten i det siste e DIN!

    Nå har eg rett og slett lest gjennom ALLE innleggene eg har gått glipp av, og blitt litt sånn glad og god inni meg.
    Du e så harlige snuppa, og ikkje minst dyktig, kreativ og leken.
    DIGGE deg!

    Ein heile haug med sånne litt ekstra gode julehilsner sendes herfra :o)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine en fortryllende jul, spis alt for mye og gjør alt for lite. Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Det er veldig lett å bli hypnotisert av disse barneøyne og smil. Må innrømme jeg gleder meg veldig til å se hennes øyne når hun åpner gavene da. Litt fra ønskelisten, og litt som jeg har funnet ut at hun vil elske!!! Ingen fornuftige pakker i år, da! Fint det også. Ønsker deg en fantastisk flott jul. Gleder meg til fortsettelsen på Snsukebassas innlegg på det nye året. Klem

    SvarSlett
  6. Svipper innom og ønsker deg og dine er riktig God Jul.
    Ungene må jo få ihvertfall NOE av det de ønsker seg...pluss litt fornuftige ting de absolutt IKKE ønsker seg ;-)

    Lykke til med kakebakingen..går så bra så :-))

    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  7. God Jul :-)
    ( hærlige bilder )

    Tror det er en sånn medfødt evne hos førstefødte kanskje ?
    hihi

    SvarSlett
  8. Fabelaktig nissefar :-) Håper det gikk fint med gavedrysset også... Ønsker deg en fortsatt gledelig jul! Har lagt deg til i blogg-lista mi, sånn at jeg husker å stikke innom denne supre bloggen! Klem :-)

    SvarSlett
  9. He, he - luringen;-)
    Håper dere har hatt noen fine dager og at resten av jula blir god:)
    Klem

    SvarSlett