tirsdag 10. august 2010

Tirsdags-ro


God morgen.
Det er stille i huset. En kopp te er på vei,  og klesvasken øyeblikkelig klar for å henges opp.

Helt stille. Bare susingen fra det gamle kjøleskapet er å høre, biltrafikken og klimpringen fra tastaturet.
Og en annen lyd, som jeg ikke klarer å plassere... men det vil vi ikke tenke på.
Jeg blir rett og slett døsig.

Nei, vet dere hva?
Kan ikke sitte her og høre humla suse! Jeg får bytte ut te-koppen med kaffe, og komme i gang! Det er jo SÅ mye jeg kan rekke før jobb om jeg bare er litt strukturert!
Vi snakkes!
Ønsker dere alle en energirik tirsdag!
Og for dere som ikke drukner i oppgaver: NYT DAGEN LANGSOMT!
Klem fra Liv

3 kommentarer:

  1. Her suser humla, og en kopp te skal jeg snart lage meg... Sønnen og jeg skal på geologisk museum i dag, men det åpner ikke før elleve - god tid ! Elsker humle suse dager...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Hei på deg :-)
    Har absolutt nada å gjøre idag, bortsett fra å gå til byen for å kjøpe ny linse til kameraet, hente noen bilder for min søster, kjøpe nye truser, eventuelt også ei bukse, siden jeg bare har 2 som passer...

    Vært så flink å finne ut at jeg faktisk har mikrofon på dataen min...trodde nemlig jeg ikke hadde det...hehe

    Så må jeg vel legge frem tøyet jeg skal ha med på ferie, så gubben kan få pakka...

    Joda, jeg skal ha en fiiin dag! Håper du også får det!
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  3. Hihi, der traff du visst meg også. Sitter her med tekoppen og venter på at vaskemaskinen skal jobbe seg ferdig. Får visst finne på noe nyttigere. (Som i mitt tilfelle blir å strikke, hehe. Klesvask kvalifiserer jo som husarbeid, og man skal ikke overdrive heller.)

    SvarSlett