fredag 28. mai 2010

Ja, da er vi her da :-)


Er liksom litt ør i hodet av Løe forberedelser :-)
Huske ditt og huske datt, rene huskestuen her jeg sitter. :-)
Passet godt med en liten fridag, slik at de siste forberedelsene til Løå kan komme i havn. Jeg er selvsagt ute i siste liten, og det skal sies, at om malingen er tørr i morgen så er det mer enn jeg forventer he-he..

Men jeg kan love dere at det kommer ikke til å finnes mange tomme spiker og kleshengere i morgen. På søndag satser jeg selvsagt på at de er tomme, men det er jo andre grunner til det.

Håper på å se mange av dere i helgen!
 Dere finner oss i bakken opp fra Rema 1000 på Ålgård, nærmere bestemt Solåsveien. Skulle ikke forundre meg om det sniker seg ut en Snuskebass eller to og henger ute på Løe-veggen heller.

Magisk dag ønsker jeg dere alle!
Klem fra LIV

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så lyst jeg hadde hatt til å være der! Men her sitter jeg og svetter med ringerundeplan og dispensasjonssøknader...:-/

    Likelønn nå!

    Kos dere m,asse i helgen, tenker på dere innimellom :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Skjønner at Løå er fullt på høyde med jul, nyttår, bursdag,påske og pinse, og i alle fall tett opptil elgjakta i karakterskalaen på årets høytider.
    Hadde det vært sånn litt mindre enn 14 timers kjøring, hadde jeg garantert dukket opp og gledet meg over snuskebasser og andre go'biter.
    Lykke til!
    Klem Liv

    SvarSlett
  3. Lykke til!! Blir nok fullt hus og stormende jubel. ☺

    SvarSlett