mandag 12. april 2010

Noe vettugt?

Skulle målet  med ditt besøk på denne bloggen være: Å lese noe vettugt.
Glem det. Det kommer ikke til å skje.
Jeg har hverken mål eller mening med dette innlegget. Se på det som et pauseinnslag.
Selv skrudde jeg på fjernsynet i dag, og havnet tilfeldigvis på "Norske Hollywood fruer".

Jeg er ikke helt der, registrerer jeg.

Jeg er helt utafor når det gjelder alle disse seriene som visstnok eksiterer i beste velgående på fjernsynet. Men når jeg nå ser på dette, så må det sies, at det er et artig sosialt studium. Herlig!



Nå har visst programmet startet opp igjen. Så interessant var det....


Over til noe annet. I morgen har jeg fri. Det er meldt godt vær! I morgen også!!!!!

Planen er: Henge opp klær. Klassisk.
Slenge en masse lerreter ut over plenen, og kjøre på med maling. Ikke klassisk.
Men jeg har stor tro på at det kan bli bra:-)
Vurderer å låne ungenes vannpistol, blande til litt tynn maling og kjøre på. Naboene kommer til å sitte klar med telefonen og nummer til psykiatrisk. Men nå vet dere årsaken og er mine allierte :-)

Ferdig nå?
Ja, jeg tror det.

Minn meg på at jeg lader opp batteriene til kameraet. Ellers blir det dårlig med dokumentasjon....

Klem fra LIV

7 kommentarer:

  1. Jeg fikk med meg akkurat nok av de Hollywoodfruene til å få utslett. Gode råd når man skal invitere til fest, det gjelder å velge riktig folk:
    "Jeg klikker med alle, men alle klikker ikke med alle..." Herlig underholdning.
    God vannpistoljakt!

    SvarSlett
  2. Høres ut som du får ein artig dag i morgon! Blir kjekt å sjå dokumentaren.
    Ikkje glem å lade batteriene ;)

    SvarSlett
  3. Tks for visiting my blog and for your kind words. I like very much yr headline pictures, they are in some way looklikes! ;)

    SvarSlett
  4. He he du får sakt det du :) :) hi hi..synes jeg ser deg på plenen i dag,håper du har ladet kameraet så vi får med oss naboen som følger med bak gardinene og politibilen som kommer he he he... Galskap lenge leve,tror jeg flirer meg ihjel av bildene som dukket opp i mitt hode. Jeg har en god fantasi,ser du hi hi..Men du stod for anntenning av fantasiens lunte he he he
    Ha en flott dag og KOS deg :)

    SvarSlett
  5. Ha, ha ja dessa Hollywood fruar. Vi har ju den Svenska varianten här...
    Ha en toppendag med allt du gör!
    Kram Susanne

    SvarSlett
  6. Hei på deg..
    stakk også innom nesa og så på disse damene som har giftet seg rik..og skilt seg, så hun ble enda rikere, og dummere...Var bare ei der som virket sånn tålig normal etter mitt syn, hehe..hun som driver sin egen butikk..men gadd altså ikke se hele programmet!
    Gubben ble flau over å være mann, jeg ble flau over å være dame :-))

    Ha en flott dag!
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  7. Jeg kikket også på Hollywood fruene - hun ene kommer faktisk fra byen vår (er venn med min søster). Tror faktisk hun har ganske med bein i nesa og jobber hardt for det hun vil ha. Var forresten hun som er sanger. Synes ikke hun gjorde det så verst vil jeg si...

    Synes du har en herlig og morsom blogg. Følger med deg for å ha et lite lyspunkt i hverdagen! Ha en fin dag!!

    SvarSlett