mandag 15. mars 2010

Ulv, ulv....eller Påske, Påske!



I natt var jeg ikke motivert for å sove. Kan hende var det søndagskaffe-turnéen som hadde tatt knekken på kropp og sjel, uansett: Hodet mitt spant rundt og rundt....
Det er vel og bra, for i slike stunder finner man ofte ut av noen sannheter:

Jeg er svært jomfruelig når det gjelder blogging. Og flere av dere snakker sikkert gjennom tennene når dere kommenterer min ufine, nesten harselerende måte å lage innlegg på.
Jeg prøvde i starten å være, ven, vakker, blid....men det er ikke helt meg. Og nå har altså sannheten kommet for en dag: Jeg er grusom.
Ikke bare det, men jeg drar med meg noen av Norges mest populære bloggere i fallet. Senere denne uken vil dere få se en av dem i aksjon som Vaskekjeller-spøkelset mitt!
Ha-ha-ha :-)



Ulv, ulv eller påske, påske. Ja, det var jo det jeg hadde tenkt å si noe om.
Jeg forsto tidlig at i Blogglandia så er det om å gjøre å være først ute med ting. Ikke patetisk tidlig ute, slik som jeg som viste et julenissebilde i forrige uke...det er bare trist det.

Saken er den at jeg tenker: Påske? Ja, det har vi jo sett siden januar..
Og nå går det opp for meg at HALLOOO! det er jo påske om bare bittelitt!
Snakker om jula som kommer på/i/rundt eller bak kjerringa (husker ikke ordtaket, men antar at det er en preposisjon der?)

Så jeg grabber frem påskepynten....
Jeg tenker at er dette påskepynten?
Det var da en stusselig samling...liksom.

Derfor har jeg bestemt at til helgen skal alle de billige plastdyrene dyppes i gips og males gule. Hva må til for at de kan henge ute i trærne? Smeltet voks kanskje? Gode idéer?

Og til dere som lurer på hvordan det går med sinna-Jesus og Transe-Madonna?
Helt fint. Jeg passer på å lukke dørene godt igjen mellom etasjene. (Sinna-Jesus er på nede-doet.)
Blir litt mer spent når vi begynner å blande inn kjeller-spøkelset!!

Klem fra en forholdsvis rolig Liv

6 kommentarer:

  1. Venter SPENT på vaskekjeller spøkelset:)
    Men tror jeg dropper påskeverksted hos deg...ser litt for avansert ut for meg.
    ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Hehe, du er jammen god :-) Pass godt på sinna-Jesus! Han ser litt streng ut... Streng, men urettferdig :-D

    Klem fra Sjuskeline

    SvarSlett
  3. He he, som jeg kjenner meg igjen - dette med å være en pen, vennlig blogger, er ikke noe for meg! Prøver jo å følge litt bloggetikette, men koser meg mest med harselerende innlegg. Og derfor koser jeg meg sånn med din blogg;)

    SvarSlett
  4. Skal bli så spennende å følge med på løe massakren anno 2010.....motorsag, øks og ketchup....

    SvarSlett
  5. Hehe..jeg koser meg glugg ihjel når jeg leser bloggen din!! Herlig morsomt å lese, og gleder meg til hver gang du kommer med nytt innlegg!!

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  6. Blir spennende dette her..Påsken har ikke den vært da? Laget jo påskepynt forlenge sia jeg..hehe, du er så morsom..lenge til påske enda, ingen fare..klems..

    SvarSlett