fredag 8. januar 2010

Jula varer helt til påske...

De tre vise menn...
Nåja, jeg mistenker at det er Josef som har sneket seg med på bildet (lengst til venstre)... og hvor er da den siste vise mannen? Som om det ikke er nok forviklinger i bibelhistorien...?



Jeg vet at dere bloggere skriker etter vår, alltid tidlig ute med trendene. Men siden det tross alt ER JANUAR - Og vinter...så gjør jeg et mottrekk.

Jeg må jo bare vise dem frem, kan ikke vente til september med å vise frem julepynten... De er sinnsykt bra laget!

Desverre er de ikke mine... Det er min gode venninne som eier dem, og de er laget av hennes kunstneriske søster Anita.
Jeg digger dem, og Anita... om du lager flere, så legger jeg inn en bestilling :-)

Og ja, hele gjengen var der jo, men bortsett fra disse tre så var alle opptatt med Jesusbarnet.
En kan jo spørre seg om hvorfor Josef rotet seg bort i denne gjengen, men nå fikk han i hvertfall litt etterlengtet oppmerksomhet :-)

Snakkes,
Klem fra Liv

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Vilket gulligt litet gäng! För egen del får deet gärna vara vinter ett litet tag till. Årstiderna är tjusningen med norden tycker jag.

    Min eucalyptus har jag köpt i blomsteraffären på kvist. Det finns säkert i Norge med.

    Hoppas att du får en mysig helg!

    Kram Anna-Lena♥

    SvarSlett