søndag 20. desember 2009

Løå i snødrakt...

Nå er snøen kommet til Løå også. Jeg var innom går, tente lys og lot nabolagets unger kose seg innimellom juleverksted og basing i snøen.




Epler og mose, og lykter er snødd ned. I treet henger juleneket godt i le for forfrosne småfugler. Det er vidunderlig med julesnø! Vi kommer nok til å kose oss med varm te og småkaker i dag også. For tunet skal måkes og er vi heldige så kan vi rulle vekk snøen i form av store snøballer.



Dette er en kristorn. Slik den står, snøtung og svær, og veldig høy, er jeg redd det blir mye kristorn-pynting til jul.....
Det skummer hvitt på det lokale havet...Vindråsene er brutale, men hallo?! Det er JUL!
Nei, jeg får lade kamera og mobil før strømmen går. Optimist?
Alt er faktisk tomt, æresord. Og dette er en dag jeg vil forevige.
Klem fra Liv

2 kommentarer:

  1. Så gøy for dere å få snø, er vel ikke bare hverdags for dere det nei..Kos dere i snøen, klems..

    SvarSlett
  2. Hallo hallo. takker for mailene. Likte trusene til naboen din jeg. De så skikkelig kalde ut. Passe på så de ikke får urinveisinfeksjon! Ikke greit å ha det i jula. Å ja det var skikkelig forblåst her oppe. jeg digger linsen din! Fy flate Liv.
    Nå er det dvd og skikkelig søndagskos. Jeg har fri i morgen og skal gjøre alt som jeg ikke fikk gjort men skulle hatt gjort i helga for da lå jeg å spydde som en gris. Men nå er jeg virkelig over det og friskere enn på lenge. Ikke for at jeg holder tellingen men jeg spydde 19 ganger natt til lørdag...kjedet meg så jeg måtte telle! See you;)

    SvarSlett