torsdag 5. november 2009

Og der var vi i gang....

Tenke seg til, nå fikk jeg på plass et bilde av Løå jeg også, herlig! Det er jo rene synkronsvømmingen der alle Løe-damene viser frem Plakaten om Løe markedet. Men vær rask til å nyte synet for det kommer snart nye innlegg :-)
'


Jeg kjente den store male-ånden kom over meg i går, men når kvelden kom var det slutt, da sovnet jeg plutselig..... Kan det være noe i malingen? Nei, det tar nok bare på å være så konsentrert.
Og så lyttet jeg til lyd-bok. Fantastisk! Hvorfor har jeg ikke gjort det før?

Snakkes senere. Jeg måtte bare sjekke om jeg fikk til plakaten.
En fabelaktig dag ønskes dere av selveste Snuskebassa

1 kommentar:

  1. ha ha for noen kule bilder Liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! håper du har laget de for salg?? ser ut til at jeg kommer på en snarvisitt på lørdagen.du ser meg sikkert:) men de bildene dine....kjøper litt av de...

    SvarSlett