tirsdag 15. september 2009

Kjemikaliene er i hus...

En gammel istykkerskutt flaggstangkule gjør nytten som vindusdekorasjon. Med litt pynt på så er den et riktig bra blikkfang synes jeg.


Kjemikaliene: Egentlig er de vel ikke i hus. Men innkjøpt er de ihvertfall. Ligger i bilen, klare til å drepe alle potensielle møbelspisere. Det heter morr, ikke sant?. Og jeg som i en stille stund fikk det for meg at det kunne hete mott. Ja, ja, kjært barn har mange navn...


Møblene som står i karantene skal i hvertfall behandles etter alle kunstens regler. Ikke det at jeg har sett noen skader på dem, men bedre sent enn aldri. Hei, hei jeg er hard på ordtakene i kveld :-)

Nå mener jeg også å ha fått orden på tidssonen. Jeg hadde havnet i de Vestindiske øyer eller deromkring, ikke rart jeg ble forvirret.

Tusen takk til Monica, min første følger ;-) Kjekt med oppmuntrende kommentar.

2 kommentarer:

  1. HURRA HURRA HURRA du er altså så god. Å som jeg digger deg kjære venn.
    :D

    SvarSlett
  2. Hei på deg, velkomme i vår fantastiske bloggverden!! Jeg er ivrig gjester hos dine to slagsvenninner og da blir jeg vel å besøke deg og da tenker jeg!!

    Morsomt med kreative damer og blogger!!

    Gleder meg til å følge bloggen din.

    Klem aase

    SvarSlett